måndag 2 april 2012

April's fool?

Härliga april. Hoppas att ni lurade någon ordentligt igår!
Min pappa har alltid kört med att försöka lura mig att det har snöat under natten. Tyvärr kunde han inte lura mig då det hade under natten före faktiskt snöat så hade det snöat så hade jag inte blivit förvånad. Så hahahha pappa.

Förutom de så blev jag inte lurad eller så lurade jag ingen heller. Trodde faktiskt att jag höll på att bli lurad då en full kille satt bredvid mig på tåget hem till Göteborg. Men efter att han hade hållt på ett tag så fattade jag att de inte var på skoj, han tappade sin öl på golvet så att det rann ut och min kasse (tack och lov plastkasse) blev blöt. Även mina skor!! Undertill då men ändå.
Tack och lov så var det en tjej som satt framför oss som vände sig om och sa att jag skulle sätta mig vid henne. Det finns goda själar därute! Tack till dig tjejen :) Tillslut somnade han och när jag klev av tåget på slutstationen i Göteborg då så sov han fortfarande.

Hahah tänk att vakna upp med att tåget är helt tomt... ;)

Idag har det varit mer skola och så träffade jag en gammal klasskompis på fika. Det var trevligt!
Sen när jag kom hem så bestämde jag för att faktiskt laga lite lunch till mig imon... har varit så lat den senaste tiden! Så det blev fläskfilé, trattkantarellsås och korngrynsris. Yummie!
Älskar att min pappa plockar så mycket svamp, har blivit så bortskämd när det gäller det! Men det är väldigt gott, lite grädde, svamp och vitpeppar. *dregelvarning*

Kände mig i samma veva lite sugen på att baka så jag bestämde mig för att förbereda inför att baka scones till frukost imon. Ahhh kommer må som en KUNG imon.
Hade gärna bjudit er alla men kan tyvärr inte det! Sorry ;)

Nu ska jag titta lite på Family Guy, borde plugga lite som vanligt men aja... ;) hahah

Besos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar