tisdag 28 februari 2012

Reverse Grab Spin from Hell.

Phew! Kom precis hem från poledancingen, idag blev de lite svettigare faktiskt. Kanske berodde det på att salen var lite varmare... Men en grej ,utav alla vi gjorde idag, var faktiskt hyfsat svår. Och när man gjorde den också så kändes det som att man på något sätt skulle typ bryta ryggen.

principen var som den på klippet , fast vi skulle ha så att vi slängde med benen först så att man hade mer fart. Det var nog det som gjorde det så skrämmande!
Förutom det så var det återigen ett roligt pass, så synd att det bara är tre gånger kvar! Inte bara att det är roligt men man känner ju att man tränar också, känner mig mycket mer tränad nu än tidigare... Liksom mer biff nu ;) hahah awesome känsla iaf.

Oui oui, sen så är det inte mycket mer som hänt idag... skola då. hahah sicken rolig vardag jag har :)
Har funderat på att göra fler sådana bhar som jag visade på bilden häromdagen, ni vet den med korsen på. Fast jag tänkte mig några andra motiv, vilka vet jag inte än men det är roligt att sitta och pyssla tycker jag. Får lägga upp några bilder på bharna om jag gör några, det verkar vara populärt ;)

Får visa dom när jag har dom på så att jag kan visa hur min mage börjar få lite sexpack ^^ haha det har jag sagt i flera år ska jag berätta ... MEN det är sant , det finns ett sexpack där under någonstans ;)

Yees, nu ska jag äta kvällsmat och titta på BigBrother! Fick faktiskt höra nu i lördags när vi var ute att jag var lite lik Kija i Bigbrother.. Tar det definitivt som en komplimang men jag tycker väl själv att jag inte är så lik henne... men aja , Jag bugar och bockar!

Besos




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar