onsdag 26 oktober 2011

Finally!

Så nu är lägenheten hyfsat iordning! Äntligen! Dock finns det en massa små-saker som jag kan göra men det skiter jag i just nu. Men däremot kan jag bjuda på några bilder på my crib ;)


Mitt söta badrum.



Mitt kök med min Diva-diskborste ;) (TACK REBECKA HÄLL ! )



Min säng/soffa.



Och tillslut min tv.
Så det här är mitt nya boende, visst det är litet men det passar mig perfekt :)

Har som sagt varit och fikat idag med några nya tjejer plus Emelia. Hur mysigt som helst :) Efteråt åkte vi till Nordstan och jag hann köpa Desperate Housewives season 2 innan det stängde, så nu ska jag tvätta håret och sen titta på desperate och drick lite cola. Borde egentligen plugga , har inte gjort det idag, men jag får plugga mer och hårdare imorgon istället. Ha en fortsatt trevlig kväll

Besos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar