lördag 21 april 2012

Heavy Metal Lover

Nu är det så här mis amigos att jag, Evelina, fick tag på Lady Gaga biljetter till Barcelona. Tyvärr inte till Stockholm för allt blev uppbokat på mindre än 10 min och inte lite mer än en timma som det står i artiklar. Bullshit säger jag bara ! haha. Men jag är glad att jag har några biljetter och sen så är de ju så att jag redan sett henne i Globen så jag måste ju byta arena nu ... ;)

Men sen kommer det bli mer utav en upplevelse att åka till Barcelona och gå där. Ser verkligen fram emot det! Har redan börjat pyssla på min outfit, har köpt förtillfället 100 nitar... vill inte berätta mer just nu. hahah

Bortsett från Gaga så är det tentaplugg som främst pågår i mitt liv just nu. Även repition inför vårt första uppträdande med Gleeacellerna på Valborg! Det ska absolut bli superroligt, vi hade övning nu i torsdags och jag rös verkligen när jag fick höra vår inspelade sång. Det kommer bli jättebra och jag är redan jättestolt över vår nybildade grupp som endast träffats några dagar i några månader nu och redan kan prestera så bra. Pöser av stolthet. Så kom ner till Trädgårdföreningen i Göteborg 15.20 om ni vill se oss uppträda.

Nu ska jag plugga in lite saker till och kolla på en massa bilder på olika preparat från kroppens olika vävnader. Solen skiner ute just nu så jag blir på ännu bättre humör nu. Vaknade verkligen på rätt sida idag. Ni får ursäkta att jag inte har uppdaterat så mycket men som jag tidigare sagt så har jag inte riktigt haft något att skriva om men får ta tag i de nu! :) Det är inget som ni möjligtvis undrar eller så ? Skriv gärna så svarar jag.

Ha en trevlig lördag mis amigos!

Besos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar