tisdag 10 april 2012

Smile!

Hoppas ni har haft en trevlig påskhelg och ätit god mat! Det har jag nämligen.

Men efter några dagars ledighet så är det dags att återgå till vardagen. Men! Såg imorse att de 21 första datumen för Gagas konsert är släppta. AWESOME!

Så nu är mitt första uppdrag att skaffa biljetterna sen kan jag sitta och le ända fram till konserten o 5 år framöver. Blev så glad när jag såg att hon kommer till Stockholm. :)

Idag när jag kom hem från skolan så påminde jag mig själv om mitt nyårslöfte att äta nyttigare ... var så fruktansvärt , ÄR så fruktansvärt sugen på en stor fet pizza men bestämde mig för att eventuellt unna mig det till helgen. Så gjorde en grönsaksröra med bacon och korngrynsris till. Blev iaf mätt , saknade en köttbit men man kan inte få allt i livet. Fick ju lite bacon iaf.

Yes yes nu tänker jag drömma mig bort till Gaga konserten o kanske fundera på vilken outfit man ska ha på sig ... Hm! ;)

Trevlig Tisdag.

Besos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar