lördag 14 april 2012

Dance dance just dance.

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft så mycket att berätta om ändå så :)

Äntligen är det helg, vilket betyder att jag kommer ta det lugnt och så. Betyder också att det är dags att plugga lite, vilket inte har blivit av än. Igår så hade vi vår sista föreläsning för den här kursen så det är dags att ta tag i studierna och trycka in allt.

Berättade ju senast om Gaga och jag ler fortfarande som en galning när jag tänker på det!
Det kommer verkligen bli en otrolig upplevelse samt som jag får umgås lite med de personer som jag ska åka dit med. Roligt!
Man kanske ska skaffa en tatuering efter de... blir alltid så inspirerad när jag har sett henne , på klipp och så då! Kreativiteten bara flödar och det kommer den nog att göra efter konserterna. Definitivt!

På måndag så börjar fortsättningskursen i poledancingen och det kommer bli asroligt. Var på ett fortsättningskurs-pass och ribban har ju verkligen höjts nu så det kommer bli fantastiskt. Dessutom har jag saknat det de senaste veckorna (två veckor). Bara jag inte glömt allt nu. Tror inte det, hoppas inte det! Och det kommer nog göra ont på bena nu också efter det lilla uppehållet så det är väl bara att bita ihop.

Ikväll lagar jag kyckling i ugnen med lite grönsaker så ska mumsa på det när jag tittar på Pirates of Caribbean. Om det inte blir att jag tittar på en musikalfilm ... eller det var längesen man såg Star Wars ... De är riktigt bra filmer och ja för er som undrar, jag tycker att ewokerna är söta.
hahah Barney ;)

Ha en trevlig lördagskväll.

Besos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar