fredag 30 mars 2012

Charmed

Träningsvärk i hela ryggen... mysigt värre! Härligt att man nu känner att man faktiskt har rört lite på sig.

Idag gick jag upp ganska tidigt för att börja kl 13. Trodde aldrig att jag skulle orka gå upp kl 8 idag som jag gjorde. Hade tänkt att fixa lite i lägenheten men det blev att jag tittade på Grey's Anatomy och Förhäxad. När jag var mindre älskade jag Förhäxad, följde det som en galning så det var roligt att återigen få se några gamla ansikten.

Sen var det att pallra sig till skolan och sitta där i två timmar. De gick ganska fort så det var inte farligt och när jag kom hem var det bara att packa ner det sista i väskan. Det blir Småland ikväll igen. Härligt att träffa familjen.

Önskar er en trevlig helg och glöm varken Earth Hour imon eller att lura någon på söndag, 1st of april is coming up!

Besos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar